Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

fredag 21. september 2012


Ved porten

Nå har minusgradene vært innom et par netter, så det er bare å nyte de siste glimt av sommer.  Her er de siste bildene av vår "sommerport", det vil si planter og nips ved porten.  Tobakksplanten har vært flotte tross regn og potter uten "avløp".  Det blir bra med frø fra tobakksplanter så jeg sender frø så lenge jeg har til nye følgere som legger inn en kommentar til dette innlegget med navn og adresse, alternativt en e-post til bjorkvoldbesokshage@hotmail.com med samme opplysninger.

Ha en fin helg!

1 kommentar:

  1. Takk for kommentar inne på bloggen min. Dermed fant jeg deg, og har nå skrolla meg nedover den trivelige bloggen din.
    Mine høstanamoner ligger også østvendt, mest sol tidlig på dagen. Hvilken herdighetssone jeg selv bo i, vet jeg faktisk ikke. Men bor på sørøstlandet v kysten. Så noe gode råd har jeg dessverre ikke å gi.

    Men vil gjerne ha noe tobakksplantefrø, hvis du fortsatt har noen å avse?

    SvarSlett

Setter stor pris på tilbakemeldinger og innspill fra dere der ute, så legg gjerne igjen en kommentar!