Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

tirsdag 31. mai 2016

Årets løkbestilling

Årets løkbestilling gikk til Holland gikk i går.  Mye jobb å grave ned, men en fantastisk opplevelse til våren.  Skal prøve å gjenskape dette.   Spreke vårfarger.
Denne blandingen skal få plass i noen potter våren 2017.
 Muscari Pink Sunrise ®
Så har jeg bestilt noen rosa perleblomster jeg har siklet på en stund.  I år er tulipantettheten noget lav her da det er to år siden jeg satte ned løk.  Tulipanen Purissima blomstrer villig, nærmer seg 10 år siden de blomstret første gang.  

4 kommentarer:

  1. Hei igjen! Hyggelig å lese bloggen din igjen! Takk for tips om purissima, og den skal jeg virkelig prøve ut her.

    SvarSlett
  2. Det var jo en veldig sprek og hyggelig fargekombinasjon! :-) Den likte jeg godt!
    Jeg så at den hollandske løkleverandøren jeg pleier å benytte hadde åpnet for høstens bestilling, men har ikke logget meg inn for å se gjennom utvalget ennå. Da ender jeg vel opp med en bestilling som gjør at jeg får tidsnød til høsten i år også.... ;-)
    Ha en fortsatt fin dag.

    SvarSlett
    Svar
    1. I såfall får du trøste deg med at du ikke er alene i nøden.

      Slett
    2. Denne kommentaren har blitt fjernet av forfatteren.

      Slett

Setter stor pris på tilbakemeldinger og innspill fra dere der ute, så legg gjerne igjen en kommentar!