Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

onsdag 28. november 2012

En litt annerledes blomsterdekorasjon
Som det er mange måter å inrette seg i sin hage ,er det mange måter å dekorere med blomster på.  Denne varianten liker jeg godt.  Den er flat, kurven den er laget i er ca 7 cm dyp, på et bord ser man blomstene godt og den har et moderne uttrykk som jeg liker.  Her kan man jo putte i stripene det man ønsker etter hva man haver og til hvilken anledning.  På vårt 3 m lange bord ser jeg for meg at en sånn en på 1,5 meter hadde vært et lekkert syn.  Kurven er kledd med plast innvendig og fylt med oasis.  Ved ettervanning av oasis har jeg et tips, legg isbiter oppå så trekker oasisen til seg fuktigheten etterhvert som de smelter.


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Setter stor pris på tilbakemeldinger og innspill fra dere der ute, så legg gjerne igjen en kommentar!