Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

søndag 25. november 2012

 Min ønskeliste
Nå er det ønskelistetid, men det er nok ikke ønskelisten de fleste snakker om for tiden jeg her tenker på.  Dette er min ønskeliste som ligger inne hos Impecta.  Nå har jeg hatt et par innlegg som ikke har så mye med hage å gjøre, så fikk behov for å komme inn i hage- og planteverden igjen.  Ikke lenge før jeg skal trykke på bestill knappen, men skal ønske litt til.  De fleste av plantene under har jeg ikke sådd før, så er det noen som har erfaring er det fint å høre.  For de som ikke har bestilt frø hos Impecta tidligere kan jeg fortelle at de har gode så anvisninger som følger med.  Bildene er fra Impecta sin nettbutikk. God søndag!
          BLYBLOMMA i gruppen Krukväxter / Slingrande/Klättrande hos Impecta Fröhandel (404)DAGGSALVIA 'Blue Bedder' i gruppen Eterneller / Blommor hos Impecta Fröhandel (8715)
                            Plumbago auriculata                             Salvia farinacea
          HONUNGSSALVIA 'West-Friesland' i gruppen Perenner / Doftande hos Impecta Fröhandel (6530)MURBINKA 'Profusion' i gruppen Ettåriga blomsterväxter / Ampelväxter hos Impecta Fröhandel (8358)
                              Salvia superba                                   Erigeron karvinskianus
          FINGERBORGSBLOMMA F1 'Camelot White' i gruppen Nyheter 2012 / Perenner hos Impecta Fröhandel (6793)STOR TAGETES F1 'Vanilla' i gruppen Ettåriga blomsterväxter hos Impecta Fröhandel (8753)
                              Digitalis purpurea                                Tagetes erecta

2 kommentarer:

  1. Ojojoj, redan igång med frökatalogen? Jag försöker hålla mig till efter julhelgen, men i mellandagarna brukar det börja klia i fröfingrarna :)

    SvarSlett
    Svar
    1. Legger inn på min ønskeliste når jeg ser noe jeg liker, hvis ikke glemmer jeg bare. I dag var det en sånn grå og trist novemberdag så jeg synes et utvalg fra min liste gjorde dagen litt lysere. Det siste løvet i hagen er fjernet og da klør det litt i fingrene igjen hos meg. Skal nok tenke litt på andre ting nå i desember:-).

      Slett

Setter stor pris på tilbakemeldinger og innspill fra dere der ute, så legg gjerne igjen en kommentar!