Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

torsdag 28. mars 2013

Da er avispottene i bruk.  Hver potte får hver sin merkelapp som følger planten ved ompotting.  Se tidligere innlegg om papirpotter her: Hvordan lage papirpotter
Klipper opp gamle isbokser som jeg bruker til merkelapper.  Her er de vasket og klar for sortering.  Sår jo en del av det samme hvert år så her er det snakk om gjenbruk.  Ett tørk med white spirit fjerner gammel tusj hvis jeg ønsker å bruke dem til en annen sort. 
Ikke noen morsom jobb å sortere, men der var det gjort og det tar mye kortere tid enn å lete i haugen eller skrive nye lapper.  En stund trodde jeg at jeg skulle kjenne igjen/huske det jeg sådde, men det funker ihvertfall ikke med min hjerne.

1 kommentar:

  1. Å huske hva man har sådd og hvilke potter de sår i uten å bruke lapper har jeg forsøkt meg på også. Det går aldri bra. Nå er det en lapp pr potte her. Bruker også isbokser om ikke jeg har andre lapper, men å fjerne det som står med white spirit har jeg faktisk ikke tenkt på. Det var lurt. Gjenbruk er veldig greit!

    SvarSlett

Setter stor pris på tilbakemeldinger og innspill fra dere der ute, så legg gjerne igjen en kommentar!