Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

søndag 24. mars 2013

Humle er en plante jeg har med meg fra min barndom.  Mine besteforeldres hus hadde "godsiden" dekket av humle.  Endel av den er nå på flere plasser i vår hage.  Dette er derimot en variant jeg fikk en sånn MÅ HA følelse for for noen år siden.  Det er Gullhumle som er litt sartere og mere limegrønn i fargen enn vanlig humle.  Det er fargen jeg falt for.  Denne fargen synes jeg er flott sammen med de fleste vekster i hagen.  Her slynger den seg oppover en av våre pergolaer.  Sist sommer fikk den selskap av en klatrerose og en klematis, så i år har jeg store forventninger til denne lille delen av hagen.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Setter stor pris på tilbakemeldinger og innspill fra dere der ute, så legg gjerne igjen en kommentar!