Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

torsdag 11. oktober 2012

Et kort i posten

Det er kanskje noe selvmotsigende i å oppfordre til å skrive kort og brev når man skriver blogg, men jeg vil slå et slag for "slow" kommunikasjon!  Med det mener jeg at å skrive et kort eller et brev til venner og bekjente er en god ting i verden vi lever i hvor alt skal gå så fort.  Du får bedre tid til å tenke deg om og så er det utrolig trivelig å få i posten!  Jeg sender ofte blomsterkort, kjøpte eller egenproduserte.  Nedenfor er et jeg har fått og et jeg har sendt. 
                      

1 kommentar:

  1. Er veldig lat når det gjelder å skrive kort, men gleder meg veldig over å motta slike kort da.

    SvarSlett

Setter stor pris på tilbakemeldinger og innspill fra dere der ute, så legg gjerne igjen en kommentar!