Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

fredag 21. desember 2012

Julepynt
Julepynt kan være så mangt fra et helt enkelt hjerte til kunsthåndtverk som jeg her har et par eksemler på.  Begge er kjøpt på julemarked i Belgia.  Nissene har sin opprinnelse i russisk tradisjon.  Juletreet synes jeg er fantastisk i sin enkelthet, men allikevel utført med stor presisjon.  Sånne juletrær får man kanskje kjøpt her hjemme også. I år som sist år kommer nok ikke all julepynten fram.  Det enkle er vel det som tiltaler meg mest etterhvert.  Juleblomster, juletre og levende lys så er jeg der.  Det skal jo ryddes opp etter jul også.  Må også innrømme at jeg er av det slaget som kan hive ut julen 1.eller 2. nyttårsdag.  Da vil jeg ha en ny start med med vårblomster på bordet.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Setter stor pris på tilbakemeldinger og innspill fra dere der ute, så legg gjerne igjen en kommentar!