Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

søndag 16. mars 2014

Tulipaner i krukker

I dag er det en kald sno rundt husveggene og litt snø i lufta.  Da er det godt å krype en tur inn i drivhuset hvor det er 10-15 grader og vindstille.  Må vise tulipankrukkene mine som jeg er ordentlig stolt av.  Har prøvd før med vekslende hell, men nå tror jeg jeg har knekt koden.   
De var ganske gule da de kom ut i drivhuset, men nå er de grønne og strutter av liv. 
Ellers sår jeg litt i ny og ned.  Inne på varmt gulv til det spirer og så ut i drivhuset.  Snart skal georginene få seg noen dager på baderomsgulvet, slik at de våkner igjen.

2 kommentarer:

  1. Så frodig tulipanene dine ser ut! Neste år må jeg huske å sette løk i krukker....og prøve å knekke koden :)

    SvarSlett
  2. Makeløst godt gjort..syns jeg da, som slett ikke er så god/tolmodig med løkblomster. Du inspirerer mye.

    SvarSlett

Setter stor pris på tilbakemeldinger og innspill fra dere der ute, så legg gjerne igjen en kommentar!