Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

søndag 27. juli 2014

Hva kan dette være?

I 2007 flyttet vi hjem fra Belgia og jeg hadde med meg noen knoller som jeg lenge trodde var anemoner.  Der de sto kom det bare litt bladverk og ikke mer.  For et par år siden flyttet jeg dem til en litt mer solrik plass.  Som de fleste staudene har jeg klippet dem ned hvert år.  I fjor ble ikke det gjort og i vår kom det blad på de grenaktige stilkene som sto igjen. 
Har gått bort i ifra å tro at det er anemoner, men lurer på om det kan være en trepion.  Jeg har sett mange flotte trepioner, men har ingen selv.  Kanskje noen der ute som kan styrke min teori med sin kunnskap.  Skal ikke klippe de ned i år, så får vi se om det kommer blomster på et eller annet tidspunkt. 
Slik ser nye grener ut.  mener de som sto igjen i vår var litt mer treaktige, men det kan hende de blir det når de blir eldre.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Setter stor pris på tilbakemeldinger og innspill fra dere der ute, så legg gjerne igjen en kommentar!