Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

fredag 22. mai 2015

Nydelige tulipaner

Sist høst satte jeg ikke tulipanløker, men gjenblomstring på de jeg satte året før er fantastisk. Hva det skyldes vet jeg ikke, men gleder meg stort over det. 
Det er kald mai, men for tulipaner og andre vårblomster er det midt i blinken, blomstringen varer leeeeenge. 
Fint fotolys i ettermiddag.  Nå er det en herlig tid på mange måter.  Vi nærmer oss årets lyseste dag og allerede er det her hos oss slik at himmelen ikke blir svart.  Himmelen lyser, men her nede på bakken er det svart.  Flott å se på. 
Når dagen kommer kan jeg igjen nyte alle tulipanene. 
Purissima har gjenblomstret i snart 10 år, så det er heltetulipanen i vår hage.  Pinsehelgen skal stort sett tilbringes i hagen.  Mange oppgaver står i kø.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Setter stor pris på tilbakemeldinger og innspill fra dere der ute, så legg gjerne igjen en kommentar!