Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

lørdag 3. mai 2014

Epleplukkerstige

                                      
Denne elpeplukkerstigen fra Guldåkers snickeri har jeg sett tidligere på hagemesser og i hageblad.  Nå dukket den opp igjen og jeg har bestemt meg for at en slik vil jeg ha. Dekorativ og praktisk i fasongen til å tre opp i et epletre.   Fin å henge fra seg ting på gjennom sommeren er den også.  Snekkeren er koblet inn og maleren, meg, har dratt fram fargevifta for å finne en farge.  Tror faktisk det blir en rød farge, men har ikke helt bestemt meg.  Vurderer å kle bena nederst med noen metallbeslag slik at den tåler bedre å stå ned i bakken over lengre tid.


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Setter stor pris på tilbakemeldinger og innspill fra dere der ute, så legg gjerne igjen en kommentar!