Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

mandag 5. mai 2014

Purissima

Purissima er en utrolig tulipan.  Bildet over er fra hagen vår nå.  Dette er 5. året vi har denne tulipanen og de blir bare flere og flere.  Kan anbefales!  Det finns to andre varianter av Purissima som heter Yellow og Flaming.  De er avbildet under (bilder fra Eurobulb).  Er de like villige som den hvite Purissimaen, som jeg har, kan det være vært å satse på.  Har du prøvd noen av dem hører jeg gjerne din erfaring!
                                  Tulip Yellow PurissimaTulip Flaming Purissima

2 kommentarer:

  1. Det var et godt tips som jeg skal ta med meg. Er den herdig også?

    SvarSlett
  2. Så gøy at den trives så godt hos deg. Jeg har den på 2. året. Kanskje den har blitt fler hos meg også. For det ble virkelig hvitt dette årets variant av tulipanbeddet. Jeg satte også ned noen fler i høst - så helt sikker på om den har satt nye løker kan jeg ikke være. :)

    SvarSlett

Setter stor pris på tilbakemeldinger og innspill fra dere der ute, så legg gjerne igjen en kommentar!