Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

lørdag 28. desember 2013

Amaryllis

Spanderte tidlig i desember på meg selv tre store amaryllisknoller av god kvalitet.  Se her.
De har stått i peisestua der det er litt kaldtrekk og varmt kun når vi fyrer. 
De første som kom ut begynner å nærme seg slutten, men det er flere knopper igjen. 
Disse vil nok glede oss langt inn i det nye året.  Håper at jeg kan få dem til å blomstre igjen til neste jul.  Ellers er det tragisk julevær med grønn plen her langt inne i landet.  Noen rolige romjulsdager er derimot ikke å forakte.  Dagen kan gå uten at man henger i stroppen og følger klokka, deilig!  Allikevel begynner det å klø litt i fingrene igjen etter å gjøre noe, ihvertfall i mine.  
Fortsatt god romjul!

3 kommentarer:

  1. Hei og fortsatt fin Romjul. De amaryllisene var skikkelig vakre! :-) Jeg er nok en av de få som virkelig nyter den grønne Julen vi har hatt i år. Det hadde selvfølgelig vært flott med hvit Jul, men nå får jeg jo jobbet en del i hagen!
    Ha en fortsatt riktig fin RomJul og takk for mange fine og inspirerende blogginlegg i året som har gått! :-)

    SvarSlett
  2. Lekker amaryllus!
    Ønsker godt nytt år!

    SvarSlett
  3. Amei conhecer o seu blog, achei maravilhoso.Visite-me:http://algodaotaodoce.blogspot.com.br/
    Siga-me e pegue o meu selinho!!!

    Obrigada.

    Beijos Marie.

    SvarSlett

Setter stor pris på tilbakemeldinger og innspill fra dere der ute, så legg gjerne igjen en kommentar!