Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

fredag 3. januar 2014

Godt nytt år!

Litt sent ute, men det er på sin plass å starte årets første innlegg med et ønske om godt nytt år.  Fikk nytt objektiv til mitt kamera til jul og skulle vært ute og fotografert litt, men det er grått og regnet siler ned.  Et bilde med det jeg hadde fra før får holde og inne er det bare å gjøre det beste ut av det dårlige været og mørket.  Det begynner å nærme seg såtid.  Jeg har ikke vært i en eneste frøbutikk ennå.  Før jul gikk jeg gjennom alle mine frøpakker og fant ut at i år får jeg få det jeg har i jorda.  Har flere sorter av både kjøpte og selvproduserte frø.  Spireevnen er kanskje ikke helt optimal, men det blir sikkert nok planter.  Det eneste jeg skal kjøpe er klokkeranke frø.  Så mildt som det er ute er det nesten fristende å fyre opp i drivhuset, men skal klare å holde meg.  Regner med at kong vinter sitter på lur bak neste sving.  Det er jo bare januar.  God helg! 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Setter stor pris på tilbakemeldinger og innspill fra dere der ute, så legg gjerne igjen en kommentar!