Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

mandag 7. januar 2013

Keukenhof
I Nederland ligger en tulipanpark med navnet Keukenhof som sikkert flere har hørt om eller besøkt.  Det er en turistattraksjon, så mye folk må man regne med. Tulipaner er det nesten i overkant av.  Synet og hjernen får nesten for mange inntrykk på en gang.  Nå skal det nevnes at jeg er en person som klarer meg godt uten kjøpesenter, badeland, aktivitetsparker mm., men hva gjør man ikke for denne hageinteressen.  Har hatt Chealsea flowershow på ønskelisten, men er redd det skal bli for mye.  Her viser jeg et par sammenplantninger av tulipaner og stauder som jeg synes er flotte.  Dette er noen år siden så det er kanskje ikke det mest trendy, men i mitt hode er dette vakkert uansett.


1 kommentar:

  1. Himmel og hav. Her er det bare å drømme seg bort!

    Klem Vivi

    SvarSlett

Setter stor pris på tilbakemeldinger og innspill fra dere der ute, så legg gjerne igjen en kommentar!