Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

torsdag 9. mai 2013

Etasjeprimula er en vekst jeg gjerne vil ha i min hage.  Ikke den enkleste å finne i hagesenter rundt her jeg bor, ihvertfall ikke i så mange varianter.  Denne gule og en lakserosa en plukket jeg med meg fra et av min mange hagesenterbesøk.  Kommer ikke på hvor det var, men er jeg ute på tur er hagesenter på min vei noe som gjerne får besøk.  Har et bildet i mitt hode, som jeg en gang har sett på trykk, av en skogssti i en hage hvor bakken på hver side er et teppe av etasjeprimula i rosa/burgunder.  Når man har fått dem i hus, eller rettere sagt hage, er det lett å lage flere etterhvert som årene går.  

2 kommentarer:

  1. Virkelig flott Primula. Gleder meg til mine kommer i blomst.

    Klem

    SvarSlett

Setter stor pris på tilbakemeldinger og innspill fra dere der ute, så legg gjerne igjen en kommentar!