Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

lørdag 13. juli 2013

Det runde bedet

Bak huset ved terrassen har vi et rundt bed.  Var en trestubbe her da vi flyttet inn så derfor ble det et bed der.  Det blomstrer fra tidlig vår til sen høst og sånn så det ut i går kveld.
Gårsdagen var en vidunderlig sommerdag her hos oss, måtte det komme flere.  Disse orange, som jeg har kalt keiserkrone, som jeg nå vet at det ikke er og dermed ikke vet hva heter, er en staude som sto her da vi overtok huset.  Har egentlig prøvd å bli kvitt den, men det er ikke så enkelt.  Nå er jeg ganske glad for det, for jeg synes det orange gir en ekstra snert i bedet.  Vurdere faktisk å dele den å få litt orange midt i eller litt til venstre i bedet. 
Ridderspore, lupin, akeleier og etterhvert hagehjelm astilber georginer og mere til.  Det er så man får lyst til å hoppe inn i det, men det skulle tatt seg ut.  Får klare meg med å stikke kamera dit.  Ønsker alle som er innom en riktig flott sommerdag!

2 kommentarer:

  1. Bei dir ist es so schön...hast tolle Fotos für deinen Blog gemacht....ich komme sicher öfter bei dir hier vorbei....

    Lieben Gruß Erwin

    SvarSlett
    Svar
    1. Du bist herzlich willkommen! Danke für de freundliche berwertung.

      Brita

      Slett

Setter stor pris på tilbakemeldinger og innspill fra dere der ute, så legg gjerne igjen en kommentar!