Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

fredag 12. juli 2013

Gult og lilla

En fargekombinasjon jeg har vært innom før, her med kattemynten Giant Hill og Hostaen Maui buttercup.  Den ser nesten ut som den mangler næring, men fargen skal altså være slik.  Har to stykker, men håper de etterhvert får litt størrelse slik at jeg kan dele og lage flere.  Nå er det bare å passe på så det ikke blir for mye gult og lilla.  Øyet vil ha noe nytt og spennende rundt neste sving og ikke repetisjon i det uendelige.

2 kommentarer:

  1. Jeg syntes dette var lekkert og annerledes. Du har rett i at det ser ut som hostaen mangler næring; interessant at den faktisk er slik. Og kattemynten var nydelig.

    SvarSlett
  2. Spennende kombinasjon! Når jeg klikket meg inn trodde jeg det var blomster i gult og lilla :) Artig med noe som bryter med alt det grønne som det jo blir i et bed.

    SvarSlett

Setter stor pris på tilbakemeldinger og innspill fra dere der ute, så legg gjerne igjen en kommentar!